tandvärk

Skrivet 2013-01-07 Klockan 19:13:47

En helg med lätt tandvärk som exploderade i natt.
Sov inget, knaprade värktabletter.
Grurglade munnen med whisky för att bedöva munnen men inget hjälpte.
Hade möte i morse med min chef och säger bara att det är tur hon känner mig redan så jag kunde slappna av och åka dit och sen till tandläkaren.
Inflammation i en tand, en rotfylld sådan.
Tog beslutet att dra ut den istället för att laga igen.
1600 kronor fattigare. Kul när det redan är en fattig månad.
Gör ont som satan och jag får leva på värktabletter ett par dagar skulle jag tro.
Hoppade över den inplanerade träningen idag.
Men kör pass tisdag, onsdag och torsdag istället.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!