snart vecka 3

Skrivet 2012-01-15 Klockan 14:58:55

och då tänker jag börja äta frukost oxå. längtar faktiskt till det!!
Har gått över förväntan och suget efter annat är som bortblåst.
Var och fikde på Elsa Andessons konditoti igår med barnen, Thomas och Julia och barnen åt gott och jag tog en mineralvatten och var nöjd med det. :-)
Unnar mig ändå och böt ut sista påsen modifast mot popcorn och lite nötter.
Vaknade med skallebang i morse och vet att jag fuskade med vatten igår och det straffar sig. Men har pimplat i mig en liter nu och det har lättat.
Trotsar huvdvärken som är kvar och tänker träna ikväll i alla fall, vill inte missa Zumban.
Är ett helt nytt pass det börjat med och då vill man inte missa, SÅÅÅÅ skoj.


Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2012-01-17 Klockan 18:24:03
Oj vad du kämpar på och vad duktig du är. Jag hade varit helt knäsvag och svimmat hela tiden!! =)

KRAMIS!!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!