vecka 2

Skrivet 2012-01-12 Klockan 08:25:37

jagg  vecka två på min diet. Har faktiskt börjat äta midddag varje dag då jag är så slut annars.
Men det pekar neråt ändå.
I måndags hade jag väg dag och det var - 3 kg på vågen.Hurra hurra.
Sen vägda jag mig i morse oxå fast jag inte ska väga mig mer än på måndagar hade jag tänkt och - 0.5 kg sen dess.
Testade ett par gamla jeans idag och kom i dem utan problem. Jippy!!!!
det är peppande när man ser att man kommer i kläder igen.

Igår så var jag så jäkla trött efter en helt sömnlös natt och mitt vanliga jag skulle sett det som en ursäkt att skippa träningen, men igår fanns inte ens de tankarna och det känns så skönt!!



Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Skrivet 2012-01-12 Klockan 10:36:54
Jag är så stolt över dig <3 Kämpa på!!! Väg dig inte för ofta utan håll dig till 1 gång i veckan (från en f d vågberoende)Kram

Postat av: Pernilla E

Skrivet 2012-01-12 Klockan 21:32:39
tack älskade syster. :-)

nej tanken är att väga mig en gång i veckan bara, tänkte jag skulle mäta mage och lår och rumpa oxå. Älskar dig. <3

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2012-01-14 Klockan 00:30:02
HEJ. å gott nytt år om jag inte sagt det.

hjälp vad du är duktig!!!

riktigt så mkt kämpar nog inte jag.hmm. utan det går saaakta nedåt..fast sen ajg började har de blvit 10 minus men har 10 kvar..hua.men måste moffa ibland.sån är jag..ler.

nu ska jag sova.

ååå stoor kram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!