kärlek

Skrivet 2012-11-25 Klockan 22:35:03

Tänk vad man kan lägga fokus vid småsaker och skitgrejer som egentligen inte är viktigt alls när man tänker efter.
Vad är viktproblem och träningsbrist egentligen.
När man mår bra och har sin familj runt sig som oxå mår bra!.
Jag mår bra och är lycklig, älskar min familj och är älskad tillbaka.
Jag har det jag behöver.
Många tankar om livet har rört sig i mitt huvud idag.
Tankar om var som är viktigt och som verkligen betyder något.
 
Fick veta idag att en mamma till en kompis till Elias har gått bort.
Hon var bara 30 år och har två barn som är under 6 år. 
Livet är orättvist!!!

Så alla mina tankar går till hennes barn och sambo idag.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!