Livet är skört

Skrivet 2012-11-11 Klockan 23:02:18

Usch vad man blir påmind om det ibland!
Vi har haft en mardrömshelg med ambulansfärd, sövning, operation och sjukhusvistelse.
Vår lilla Elias svalde en peng i lördags morse.
Den satte sig i matstrupen och han fick åka ambulans i ilfärd till Västerås. Allt detta skedde när jag var på gymet och tränade.
Kom hem och möttes av en gråtande Linus och mina föräldrar.
Panik säger jag bara!
Kasta av mig träningskläder på med andra och kasta mig i bilen och åkte.
Skäms att säga det men det gick fort fort!!!
Möttes av en liten son med panik i blicken och man såg hur rädd han var!
Undersökningar, snabba beslut togs!
Sövning och bortplockning av peng.
Usch säger jag att vara med och se sonen sövas, ensam då bara en av oss fick vara med.
Men allt gick bra och vi fick ligga kvar en natt och är nu hemma igen.
Men tankarna snurrar hela tiden. Blir knäpp av att tänka vad som kunde hänt!!
Och jag den hemska mamman hade ego tid på gymmet!!!
Jag skulle ju vart där!!!!!!
När vi åkte förbi gymmet idag på väg hem fick jag en klump i magen. Vill inte dit igen skrek hela mitt inre!!!!!!
Nu sover alla lugnt utom jag..........


Var rädda om er och ta till vara på varje sekund för det kan snabbt vända!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!