nu jäklar...

Skrivet 2012-11-08 Klockan 21:52:47

tittat på första delen i en serie, Aldrig mer fet som går på tv 3.
Man får följa en person under ett års tid som går på xtravaganza.
Åh villket resultat tjejen idag fick, gick ner 55 kilo på ett år och var så fräch och såg så pigg ut.
 
Så nu jäklar ska jag bita ihop och bli bättre på att kämpa.
Träningen går kanonbra för mig och maten med det som brister är att jag "fuskar" alldeles för ofta. En kaka här och nån godisbit där, främst under helgerna.
 
Men nu jäklar är det slut med det........
Fick bra resultat idag på vår träff och har gått ner totalt 7 kilo nu sen start.
Minskat 5 kilo rent fett.
 
Konditionen och styrkan blir bättre hela tiden och det är så sjukt kul att träna. Skulle kunna göra det varje dag om det gick....men nöjer mig med 3-4 pass i veckan.
Ska bli bättre på att ta promenader de andra dagarna bara.....
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!