Ett mail jag skickade idag.

Skrivet 2013-01-02 Klockan 20:58:00

Skickade ett mail till min coach R idag efter att ha vart i en rejäl svacka:
 
Måste bara säga att dagens bodybalance pass fick mig på rätt väg igen.
Men det var en känslomässig resa.
Gick verkligen in i mig själv under passet och under avslappningen så gick dina ord rakt in i hjärtat på mig.
Tårar rann till och med.

Satte mig sen i bilen och tårarna föll kan jag ju säga. Att de dessutom spelade Apan som liknar mig på radion och första raden i texten är:
Det är du som väljer så var noga med ditt val.
Det är ändå du som väljer vem du är.

fortsättningen på låten talade oxå den till mig:

Om du lärt dig nåt om livet, om du har valt slitstarka skor.
Så vet du vad lyckan beror på, men den chansen är sällan så stor
Det är du som väljer så var noga med ditt val.
Det är ändå du som väljer vem du är.

Så med tårarna rinnande åkte jag hemåt och rensade skallen rejält.
Så det var ett frigörande pass för min del.
Men innan jag var hemma hade jag landat och nu är det fokus på målet igen och nya tag.
Så tack för ett bra pass som satte mig i fokus igen. :-)


Kramar från en betydligt gladare och lugnare Pernilla


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2013-01-02 Klockan 23:30:47
tänk så texter kan beröra..

kram å gott nytt år !!!!

Svar: detsamma till dig.
Pillas blogg


URL: http://svintoflickans.blogg.se

Postat av: mamma

Skrivet 2013-01-05 Klockan 10:52:47
Du är så duktig. <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!