helgen

Skrivet 2013-01-12 Klockan 15:01:39

Den del av helgen som gått har varvats med plugg och inläsning av examensarbeten inför nästa veckas opponering.
Sen har vi vart ute mycket.
Idag skridskoåkning för barnen och igår skidåkning för barnen och mig.
Japp tro det eller ej men igår stod jag på skidor för första gången på 20 år.
Det var ostadigt och vingligt då det inte fanns några spår uppe i skidstadion.
Det var nypistat men de hade inte hunnit dra nya spår än.
Men trots detta så lyckades jag hålla mig på benen hela tiden.
Gick inte fort och vi åkte väl inte långt men nån kilometer blev det nog.
Och framför allt så kände jag att detta vill jag göra igen.
Så än en gång tusen tack till snälle bror som skänkte mig ett par skidor och snälla A som hjälpte mig köpa stavar och pjäxor.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!