mår så bra

Skrivet 2013-01-31 Klockan 19:50:06

Mår så jäklar bra just nu.
Har ett lugn i kroppen som jag aldrig haft innan tror jag.
ett lugn och en bra självkänsla.
Tror på mig själv och litar på att jag fixar saker som jag aldrig testat innan.
Är inte nervös och orolig för minsta lilla längre.
 
Tränade bodybalance igår med bästa coachen R och under hennes avslappning så pratade hon om känslor och hur vi mår och bra och dåliga saker och jag bara kände känslan av lycka och välmående strömma genom kroppen.
Fasen vilken skön känsla det är.
Och just känna att fan vad jag är bra!!!
 
Allt detta tror jag mycket är pga xtravaganza och den mentala träningen.
Har inte vart så duktig och lyssnad på det som jag ska men har det ändå i huvudet och försöker tänka på det.
Och det har ju helt klart hjälpt.
 
Sen kanske inte viktnedgången och maten går så bra just nu men jag går inte upp i vikt heller.
Men istället för att må dåligt av det så tar jag det för vad det är och njuter av det faktum att jag mår bra nu.
Vikten kommer att minska bara jag tar tag i det ordentligt.
Men träningen går toppen oxå och det är skoj.
Ska bara bli bättre på att gå på pass igen och itne bara gymma och köra milon.
Är ju så kul med pass och träna tillsammans med andra.
 
 


Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2013-02-03 Klockan 21:13:41
Vad härligt det måste vara<3 Njut!! Jag gillar din inställning. Låter mig bli lite inspirerad.
Ha en skön vecka!
Kram

URL: http://uppnernerupp.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!