bra dag

Skrivet 2012-12-10 Klockan 21:40:00

En bra dag har det vart idag.
Trött som satan imorse, men efter lite frukost och datatid kom jag igång.
Pluggade med J på förmiddagen, sen slappade jag tills barnen kom hem.
 
Lyckades få till träning på kvällen med vännen M.
Länge sen vi tränade ihop sist.
Har inga problem med att träna själv men det är alltid kul med sällskap och att dessutom få tid till en pratstund skadar ju inte.
 
Testade ett nytt pass idag, cxworx:
CXWORX det perfekta passet för att få vältränade mag- och ryggmuskler. Genom dynamisk träning för mage, rumpa och rygg kommer detta pass få dig att känna dig stark och välmående. En halvtimme av CX WORX är allt du behöver för att få ett utmanande och effektivt träningspass som med fördel kan kombineras med konditionspass.
 
Körde sen en timmes bodypump efteråt.
Lätt sliten och matt i kroppen, så jag antar att tärningsvärken ger sig till känna imorgon.
Det som är bra med att träna pump men M är att hon pushar mig hårt och säger åt mig att ta tyngre vikter på.
Härligt!!!!
 
Nu sover barnen och Thomas är och tränar.
Lite data och tv tid för mig nu.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!