Bra eller dåligt?!

Skrivet 2012-12-09 Klockan 20:54:00

En bra helg för den mentala näringen men åt helvete för vikten.
Så vad prioriteras som viktig för mig och mitt mående?
Helgen har vart så rolig, vänner, skratt och prat.
Maten var helt ok och jag åt bara lite snacks och då salta pinnar som kändes som det bästa alternativet.
Drack en del röd vin.
så för vikten har det väl inte var bra men för min mentala del så mycket bättre.
För vad kan ge mig mer energi och glädje än en helkväll med vänner som ger mig positiv energi.
Massor med prat och skratt var precis vad jag behövde.
Så imorgon blir det nya frächa tag och nu ska jag skärpa till mig med fusket och nå mitt första delmål.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!