glad!!

Skrivet 2012-12-07 Klockan 16:04:00

Funderade länge inna jag ställde mig på vågen igår på x-mötet. Men bestämde mig till slut att göra det för att få se hur mycket jag gått upp med skit veckor och massa slarv. Gissa om jag blev förvånad när den visade - visserligen bara 1 kg. Men hade gått ner 3 kg i rent fett, så jag bygger muskler. Jublade och hoppade så glad blev jag. Nu har jag bara 1 kg tills jag nått mitt första delmål och det ska vara gjort innan jul, så det känns ju helt klar uppnå bart. Så nu biter jag ihop och lägger i en högre växel.
 En bild på nya frisyren och hårfärgen


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2012-12-07 Klockan 16:55:48
Woop Woop

Postat av: Ella

Skrivet 2012-12-07 Klockan 16:55:49
Woop Woop

Svar: :-)
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!