ingen box-fit xtrem.

Skrivet 2012-12-16 Klockan 17:10:34

Nej vännen M var sjuk.
Och man ska på vissa övningar vara i par två och två och lusten att åka själv och paras ihop med en obekant person lockade inte.
Så det blev ett svettigt pass til wii activ fit här hemma istället. Inte lika kul som ett pass på Arena men tärning och svettades så alltid något.
 
I morgon är det de stora testet då jag ska se om jag lyckats nå mitt första delmål som ska vara nått till jul.
Hade sist på x.mötet 1 kilo kvar för att nå det. 1 kilo på 1 1/2 vecka är inte omöjligt.
Så det blir spännande att se om jag nått det. har ju några dagar till att lyckas efter det men måndag är sista chansen till vägning på x- vågen.
Så håller tummar och hoppas på det bästa.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!