Min målbild

Skrivet 2012-12-10 Klockan 23:43:02

Det är hit jag ska nå.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2012-12-11 Klockan 11:14:33
Men såå härligt collage!!

skulle du ha klarat av å plugga med barnen hemma? hur mkt tid lägger du ned i veckan?
så mkt frågor..sorry..men jag får svar på vad jag kommit in på i morgon å jag är sååå kluven vad jag eg vill.
vill ju eg "bara" ta hand om våra skruttar...men jag msåte ju få in en inkomst nu när föräldradagarna snart är slut..

kramkram

Svar: fråga på du....Tror inte jag klarat av att pluggat med barnen hemma varje dag. Det funkar ibland att ha dem hemma, men jag hade nog haft svårt att fokusera helt med dem hemma jämt, men det är ju bara vad jag tror.
Hur mycket tid jag lagt ner är väldigt olika, vissa veckor kanske 10 timmar och andra kanske 40 timmar. Beror ju helt på kursen man läser och hur mycket litteratur, föreläsningar och seminarium det är.
Spännande att få veta, men förstår att du är kluven.
Hoppas jag gav dig några svar, men som sagt var så fråga bara på.

Kram
Pillas blogg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!