Storlek L

Skrivet 2012-12-22 Klockan 15:46:05

Hur kul är det inte att kunna gå in i en vanlig affär och prova en vanlig storlek L och kunna ha den.
 
Vi var till Avesta idag och Thomas hade ett presentkort på Lindex jag skulle få handla för.
Började som vanligt på avdelningen med stora storlekar och insåg att deras Large drunknade jag i.
Hittade inget annat.
 
Var in på Åhlens och provande en klänning i storlek 44, den passade med kändes inte hel rätt.
 
Gick då in på vero moda och tog en klänning i stolek Large och kunde ha den och den satt bra.
Kan inte minnas när jag köpte en vanlig stolek L sist och i en vanlig affär utan stora storlekar på kläder.
 
Sträcker på mig och mår bra!!!
 
Köpte även denna tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!