löptur

Skrivet 2012-11-09 Klockan 11:51:15

idag blev det en löparvända.
Var tänkt att jag skulle ta en promenad när jag lämnat barnen vid bussen imorse, men klädde mig så jag kunde springa en del av promenaden.
Men efter 100 meters promenad  så kände jag att fasen det här ger ju inget....så tänkte jag springer lite.
Blev 3 kilometer ren löpning, eller jogging kanske stämmer bättre,
Lyckades hålla ett jämnt tempo hela tiden och det brukar vara mitt problem annars.
Så stolt över mig själv efter den vändan.
 
Nu blir det en lugn dag, lite handledning för examensarbetet bara.
 
Sen tar vi helg och imorgon ska jag köra ett pass bodypump och söndag blir det nog en löpar vända igen om vädret är ok.
 
 
Ha en bra dag.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!